01 December, 2011

alien: Disember sudah menjengah

Dalam program motivasi yang aku pergi suatu masa dulu,
penceramah itu pernah berkata: 
Tepuk bahu sendiri dan katakan, "Semuanya akan ok.."
Ulanginya sebanyak tiga kali dan kamu akan rasa lega.

Tuhan lebih tahu apa yang terbaik untuk semua hamba.
Salam Disember untuk rakan-rakan semua.



13 comments:

gadis NOTA pelekat said...

apa terjadi kalau tepuk lebih daripada tiga? apakah rasa okey itu akan bercambah berkali ganda?

Hans said...

tepuk tapi hati makin gundah
hehehehe

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/12/review-filem-ombak-rindu.html

yana-feehily said...

macam pernah ikut jgk je motivasi camtu..tepuk bahu sendiri cakap ok..tp tk ok pun..haha

CikGu Ma said...

disember sudah menjengah..umur tua ku pun sampai...aarrghh!!

Aien Not Alien said...

nak psiko otak tu...supaya bertenang sendiri dan hadapi segalanya....:)

cikceriacorner said...

salam alien...

kita da penghujung bulan..xlama lagi da masuk tahun baru..kejap sungguh masa berlalu..

Anak Wak Mail said...

tepuk dahi sendiri dan cakap, semuanya salah aku!kau akan rasa tak tenang,,cubalah!haha

Daddy Ziyyad said...

lebih baik berdoa tiga kali.:P

KizZ said...

Okeh dah buat dah...lega cket rasanya..

hani said...

disember
bulan saya
:)

alien said...

gadis NOTA pelekat:
jgn tepuk lebih, nnti jadi bangga diri pulak
hahaha

Hans:
camne tu..
salah tepuk kot

yana-feehily:
penceramah sama kot yg cakap. ahha~

CikGu Ma:
Selamat menyambut hari tua
heeeeee

Aien not Alien:
yezzaaa, tht rite!!

cikceriacorner:
a`ah
tak terkejar masa berlalu kan

Anak Wak Mail:
ta nak cuba lah
ajaran sesat kau ni
hahaha

Daddy Ziyyad:
Setuju!!

hani:
selamat hari lahir in advance~

Anak Wak Mail said...

haha..cis kau.

alien said...

lalalala~