11 December, 2011

alien: senyum dalam tiada daya

Yes !!
Yes !!

Fan Chants:  
He score when he wants
he score when he wants 
Robin Van Persie, he score when he WANT !!!!!!!!!!!!!!

Arsenal 1 - 0 Everton

Dari banyak peluang yang dicipta,
satu je yang masuk.
Masuk dengan penuh gaya pada ulang tahun ke-125
Nice~



 
 
 
 

Brrrrr~

Malam gerhana bulan, kena hujan
Akibatnya, terasa macam nak demam
Eh, aku tak berdaya nak tengok gerhana tu
Haa chium!!

6 comments:

jedi said...

tahniah arsenal tahniah rvp...

nasyrun said...

aku sangat risau kalau2 rvp injured, dia dahla injury prone

dia takde sapa nak skor untuk arsenal

fndrocka said...

dia ni kalau injured, arsenal gulung tikar

alien said...

jedi:
tahniah2

nasyrun:
aku ada
boleh score
ahha

fndrocka:
bahaya tu
sezen ni dia xle injed

Anak Wak Mail said...

oh yeah!


nampak tak??aku tetap nak komen walaupon aku tak tahu nak komen ape..;P

alien said...

yes!!
aku hargai komitmen kau!!