29 December, 2011

alien: tibanya masa memancing

Fuuu
Fuuuu
Cool bro... chill ~
Bertenang

Deal secara lisan memang camni.
Pada awalnya dia yg bagi cadangan begitu.
Setelah berbincang dan dengan budi bicara aku ikut cadangan itu.
Tapi, apabila hampir ke penghujung dia mahu ubah.
Mana boleh begitu.

Keputusan adalah muktamad.
Masa untuk berbincang telah tamat.


Sudah tiba masanya aku turun dari kapal.
Dan memancing di tempat lain.
Maaf..



9 comments:

Shukri Mohd Ali said...

ini bukan nak cerita pasal pancing kan? =,=

alien said...

bukan sedara bukan..
ia hanya perumpamaan saje..
huhuhu

gadis NOTA pelekat said...

tak yah memancing ah sikit je dapat cuba menjala banyak sikit pulangan dia hok3

jedi said...

pancing ape??

Daddy Ziyyad said...

ko pancing awek ke?

alien said...

gadis NOTA pelekat:
utk permulaan memancing dulu lah
cari pengalaman kan
haha

jedi:
pancing kerja baru
ada tak?

Daddy Ziyyad:
biase awek yg pancing aku..
har2

Faarihin said...

memancing dekat mana? mahu ikut..

hahaha..

entah apa la tu..

banyak sangat tersiratnya.. [-__-"]

Anak Wak Mail said...

ikan tempat lain lagi besar..tak yah pancing situ lagi.okeh!

alien said...

Faarihin:
memancing kat mana2lah
kot2 ada ikan besar makan
untung

Anak Wak Mail:
baik!
mmg dah kemas2 na belah ni