14 January, 2012

alien: terkono den

14 Jan dan 15 Jan 2012 tiada kejadian yang menarik di Presint 2, Putrajaya.
Ahoi~

Kejadian menarik itu adalah pada 15 Mac hingga 18 Mac 2012.
Apalah stesen radio tu salah kasi info.
Bikin panas sajeee ...



11 comments:

Wadi AR said...

16 mac lagi menarik annas

Anak Wak Mail said...

aku tak tahu pape,,aku tak dengar radio..hehe..

Shukri Mohd Ali said...

hahahaha. saya tak dengar radio jadi tak terkono ;p

Mohd Farwalis said...

errrrr... 15hb ada mizuno run kat UPM

sharamli said...

Kesian

Mama Ema said...

apakah yg menarik itu?

mawaddah said...

Maafkn stesen radio tu? Tp sebenarnye tadi dh tersampai kt tmpt kejadian ke?

yana-feehily said...

apa yg menarik tu?

gadis NOTA pelekat said...

amboi bukan main tertarik

cikceriacorner said...

heheheh..ape yg menarik tu?sy dok sini tp xtau ape2 pon?hehehhe

alien said...

Wadi AR:
ada apa 16 mac tu?

Anak Wak Mail:
bagus2..

Shukri:
beruntung la kamu kan xdgr
huhu

Farwalis:
ko masuk ke?

sharamli:
kesian je?

Mama Ema:
pameran belon udara panas..
salah tarikh rupenye jurhebah tu..

mawaddah:
dah.. siap pusing2 carik lokasi
tapi tiada

yana-feehily:
belon udara panas kali ke4..
tapi ni na tgk kali pertama da tekena

gadis NOTA pelekat:
begitulah
haha

cikceriacorner:
tu bole klik kat link 'kejadian menarik'
hoho