21 April, 2012

alien: ada apa 1.0

"Di setiap gambar ada lagunya.." Yuna.
Rasa-rasanya lagu untuk gambar kat bawah ni apa yer?

Ini gambar candid, jadi aku tak tahu siapa itu. :D
























Sumber: Kamera pinjam
Lokasi: Bukit Jugra, Banting
Masa: Satu petang yang indah


6 comments:

Rain said...

pemandangan dari ketinggian ke tingkat bawah indah kan..



lebih indah jika yang Tinggi kerap melihat ke Bawah agar dia tidak lupa dan terus merasa yang di Bawah turut ada indahnya.

La Kuchi said...

Maha Suci Allah



yang pasti bukan lagu Memori daun Pisang...ekekekekek

alien said...

Rain:
yap,setuju dgn anda

La Kuchi:
ekeke..
mana datang daun pisang pulak kat situ

Aien Alien said...

kalau lagu tiupan seruling mohram boleh???

Green Apel said...

eh, org banting jugak ke..hehe,jugra kat mana ne?cantik boleh wat port berkelah ne...hehe

alien said...

Aien Alien:
boleh kot.. boleh

Green Apel:
org sijangkang.. ahha
bukit jugra tu belah2 jalan na ke kelanang