23 May, 2012

alien: merinduinya

Its so sudden, someone mention about it.
I really miss that moment and the place.
Seriously.

Picture taken on September 2007.



















But, I doubt this place still the same as in my memory.


12 comments:

iZ said...

apa istimewa nya tempat nih ?

jedi said...

kat mana ni bro???

Kazaztan Team said...

iye soalan sama seperti di atas.. di manakah..apekah keistimewaan...ape yg menarik ye di sana itu

Daddy Ziyyad said...

Kat Medan ka bro? Awak posing tunduk ke bawah..:P

achik ezam said...

kat sijangkang eh?

Rain said...

macam kampung saya je kat belakang tu

Aien Alien said...

mana? Bukit Tinggi?


aku nampak bumbung rumah minangkabau.

h4ni3 said...

toba?
cepat cari tiket, pegi lagi :)

alien said...

iZ:
memori trip kelas masa belaja dulu

jedi:
bukit tinggi bro

Kazaztan Team:
yang menarik, view dia..
penuh hijau..

Daddy Ziyyad:
TeeeTT~~!!
Bukit Tinggi,
keh3

achik ezam:
untunglah sijangkang camni weh

Rain:
kg awak ke?
best la view camni, payah na cari sini

Aien Alien:
betul2
pandai teka, penah g sana ke?

h4ni3:
insya`Allah pergi lagi akhir taun ni, ada yg mengajak..

Aien Alien said...

aku belum pernah kesana...tapi asal usul dari sana. mungkin akan kesana jika ada rezeki.

ABU said...

kat mana ni? rumah kat blang tu lawa.. serius macam nak pegi ni..

YOUsoF said...

Gambar lama.. Aku pun selalu harap memori manis dulu² akan kekal manis di situ..