27 July, 2012

alien: cinta monyet liar

“Saya serik untuk bercinta ketika masih bersekolah dan ingin menumpukan perhatian kepada pelajaran.”

Pengakuan tersebut diluahkan oleh Syafina Erina Azni, 15, yang cedera parah selepas ditikam sebanyak tiga kali oleh bekas kekasihnya yang juga merupakan rakan sekolahnya.



Heh.
Petikan yang dicopy-paste dari Kosmo!

Giler! 
Ikut suka tikam-tikam.
Cemburu buta. Pukul-pukul. Tikam.
Murah sangat nyawa pada zaman ni. Peh!

Hampir sama dengan murahnya maruah diri.
Erk, ye ke?



11 comments:

jelita said...

apabila manusia tidak memahami cinta sebenar, segalanya menjadi murah

iZ said...

ini bukan cinta monyet dah ni..
ni cinta org utan..
siap ngamuk bagai..

Kazaztan Team said...

hebat cinta zmn nie...berdarah aje...ahkak umur 15..masih main lompat getah...ehehehhe

gadis NOTA pelekat said...

Aku ingat tikam metafora
Jadah betei..

gadisBunga™ said...

mm..

mungkin boleh jadi satu formula tu..

harga maruah = harga nyawa.

err..boleh ke?

ஜ miss klanika ஜ said...

budak zaman skrg , entah paham ke tidak maksud bercinta tu. org berpasangan dia pon nak .

Anak Wak Mail said...

ckp kat budak tu cinta lepas kawen je la..amik pmr pon blom..

Aien Alien said...

cinta monyet budak zaman sekarang ni banyak jadi kenangan pahit je dah dewasa nanti.

tak macam cinta monyet budak dulu2 bila dikenang mahu tersengih bagai kerang busuk. hehe

si robot comel said...

senangnya nak tikam tikam orang ni.

jeBateja said...

Waka...waka....budak tu pun sengal...makan org tanggung ada hati nak bercinta.....ayat terakhir hang tu ...terbaekkk

alien said...

jelita:
mmg begitu kan

iZ:
eh, org hutan baik2 wooo

Kazaztan Team:
eh, main lompat getah lg ke umo 15
haha

gadis NOTA pelekat:
org sekrang xmain dah metafora2 ni..

gB:
err, ntah
bole rasenya

miss klanika:
kalau baca beritu tu, kesimpulan dia.. budak2 skrng xpaham makna cinta..

Anak Wak Mail:
kalau aku kenal drg, xpayah cakap dah.. kurung je dua2 dalam reban

Aien Alien:
eh eh, tekenang kisah dulu2 ke?
haha

si robot comel:
a`ah senang je
amik pisau tikam..kui3

jeBateja:
hehe
mekasih