16 August, 2012

alien: si kaki kaca


Selamat lah wahai kaki kaca yer..
Moga kaca di kaki mu kali ini tebal sedikit dari biasa.

Baca sini: Robin Van Persie - Si kaki kaca

Dah jadi trend Wenger jual si kapten.
Mula-mula Viera, pastu Henry, pastu Cesc dan yang terbaru ni Persie.
Polisi Arsenal yg renew setahun contract utk pemain yg capai 30 tahun juga jadi punca pemain berpengalaman pindah. 

Tak mengapa-lah.

Patah tumbuh hilang berganti kan..
Arsenal ada Podolski, Giroud, Cazorla, Gervinho..
Mantap dah!!



6 comments:

Macy Humaira said...

RVP tiada. saya masih bersedih.

kueh bakar said...

arsenal = feeding & training ground..

hehehe

alien said...

macy:
yg pergi tu biarkan..
hehe

kueh:
oit~
oit~
ni yg nak mintak jutawan minyak kasi fund ni..

redza said...

tetap setia ngan liverpool walaupun kelab tunggang langgang

Aien Alien said...

aku kenal kasut kaca je..cinderella. hehe.

alien said...

redza:
bagus si gerrard tu, setia..

Aien Alien:
ada ke simpan kasut tu?
haha