20 September, 2012

alien: masalah harian orang biasa

Hari-hari biasa orang biasa macam aku lalu jalan itu, dia ada di situ.
Dari pagi semalam membawa ke pagi esoknya dan keesokannya masih ada di situ.
Setia di situ. Menjadi penunggu di situ.
Ramai yang merungut, tapi apa dia kisah.

Bila tiba hari tak biasa dan orang yang bukan biasa macam aku lalu di situ.
Secara tiba-tiba dia dah tiada.
Ganjil.
Mana dia pergi kan..

Tapi, entah bila hari tak biasa dan orang yang bukan biasa macam aku nak lalu ikut laluan aku hari-hari akan tiba ye.

"Wahai lubang, bosan jugak hari-hari nak mengelak dari kau.."



5 comments:

Kazaztan Team said...

die pun ada perasaan malu kah...akhir yer tertutup...ehehehhe

Aien Alien said...

hahaha. lubang tu lari merajuk pasal hari2 orang merungut sebab dia. hehe

Rain said...

lubang di tenggelami hujan,
air memercik,
mengenai penunggang motor,
lalu tersasul,
tersebut carutan,
bukan kesyukuran.

#ada kaitan ke?

Sanji Ngatmi said...

more than word

alien said...

Kazaztan Team:
wakaka

Aien Alien:
la, xkan dia merajuk..
ala..

Rain:
ada sikit2 kaitan ha..
sebut pasal air memercik kan, sy byk kali dah termandi air percikan sbb kereta laju2 langgar tompokan air..

Sanji Ngatmi:
Heh