08 October, 2012

alien: lagenda kucing hitam

Seekor kucing baka tempatan.
Saiznya sedang-sedang, tidak besar sangat tidak kecil sangat.

Kucing itu, kalau tengok dari jauh nampak gebu.
Bulunya pula kemas dan rapi.
Warnanya hitam bersinar apabila terkena sinar matahari.

Bila kucing hitam itu melompat melepasi mayat.
Mayat akan hidup kembali.

LEGEND!



Ini bukan kucing hitam yang kita cari,, haha


















9 comments:

jeBateja said...

Betul ke......nak kena percaya ke......mcm tak maw je.....ahakz

cintailmu89 said...

HAA... SUDAH... MEMANG TAKLEH CAYELAH GINI.. KUI3.. KHURAFAT2... =)

gadisBunga™ said...

aku suka kucing hitam. :D

tapi aku tak suka kucing sebenarnya.

redza said...

kalau kucen hitam macam gambar tu buat peluk best

Faaein Talip Roy said...

aku tak suka kucing hitam..

lebih2 lagi kalo terserempak waktu malam..

La Kuchi said...

kebetulan!

kami ada anak kucing hitam, mak tiri angkat panggil john, ibu kepada mak tiri panggil johnny, bila tiba ayah kepada mak tiri, terus dapat johndol!huhu

MystoryPic said...

Kenapa selalunya bila sebut kucing tergambar perempuan bukan lelaki... imej pun mesti macam CAT WOMAN... dan kucing hitam mesti dikaitkan dengan HANTU... hihihi

alien said...

jeBateja:
percayalah..percayalah..
hahaha

cintailmu89:
eh, eh..
mmg khurafat pun
kakakaka~

gB:
ada kucing mana tah baru lahirkan anak kat uma aku, comel2 lak anak dia tu

redza:
miang ya kau
haha

Faaein Talip Roy:
fobia ke?

La Kuchi:
apa pelik nama kucing ko da
:))

MystoryPic:
ntahlah.
kene kaji balik kisah2 dongeng la camni kot..

Yousof said...

Legend!

*Kucing Hitam - Bittersweet berkumandang*... layan.

;D