31 January, 2013

alien: bunohan versi bukan filem

Ya, itu dia.
Penangan filem 'Bunohan'
Akhirnya sampai juga aku ke Kg. Bunohan pada hari Isnin lepas, 29 Jan 2013.
Tercapai juga hajat nak singgah bergambar di sign board tu.
Orang sini panggil "Bunohe" , sebutan tu ikut loghat tempatan; Kelantan.
Kampung ini terletak di Daerah Tumpat, bersebelahan Jong Bakar atau Jubakar.
Tak jauh pun dari Kota Bharu.

Tak cari apa pun kat sini, memang saja cari sign board ni je.
Haha.

Siapa nak kena dulu? Ilham? Adi? Daeng? Bakar? 

























3 comments:

Anonymous said...

ganah muka demo..rugi tak jadi pelakon bunohan.. heee

kueh

MystoryPic said...

hahaha.... bagus la alien.. saya balik kg tak pernah tergerak hati nak pergi cari signboard tu...

gadisBunga™ said...

well done alien!!!