05 October, 2013

alien: itu kah dia

Letih berjaga, tidur.
Kurang tidur, letih.
Haaaa. Haaaaaa.

Aku ini ke sana sini, nak dikatakan sibuk; macam tidak. Nak dikatakan tidak sibuk; sibuk juga sebenarnya. Mungkin duduk di antara rasanya sesuai.

Tak nak fikir, tapi perlu fikir.
Bila fikir, tak jumpa jalan.
Buntu akhirnya.
Haaaa. Haaaaaa.

Hasil.
Aku seru kau! Datanglah padaku!
Berdampinglah!
Kerna..
Aku ini merancang mahu berkahwin.

Haha.
Kerja pun entah ke mana, sibuk hal kahwin.

Oh, siapa la calon orang rumah yang sesuai ya?

5 comments:

Wadi AR said...

ohh engko sibuk sibuk ni sebab nak nikoh la ye

gadisBunga™ said...

oooo...dah ada calon ke? wink wink!

aku sama. nak kawin. keje menimbun. calon datang. kemudian diam. dan aku terus keja. isk!

Shukri Mohd Ali said...

alhamdulillah. bila hati sudah tergerak untuk merancang soal nikah, maknanya Allah sedang membuka jalan rezeki untukmu, sahabat :)

semoga bertemu yang solehah dan semoga bahagia di dunia, juga syurga sana.

moga pernikahan itu melengkapkan agama dan ibadahmu.

Sam Banjamin said...

cari jodoh pakai seru-seru tu dah lain macam dah ni.. kang datang "maya karin" baru tau.. hehehheheheheh

uncle gedek said...

calon sesuai untok alien, sudah tentu si predator...

hehe