10 November, 2013

alien: ah!

Bila tiba waktu perut minta diisi, kepala aku ligat mencari menu yang tersimpan di memori kepala. Search punya search.. tak tahu nak makan apa. Dah tak tahu makan mana, akhirnya pergi ke tempat biasa. Kalau dah tempat biasa, macam biasa juga, nasi kuah kari dengan sayur dengan ayam goreng. Akhirnya menu yang sama juga. Heh. Jemu lama - lama.

Aku rindu masakan emak.
Bila entah nak balik ni.

Haha.



5 comments:

Anak Wak Mail said...

Kawen cepat..biar bini masak,,tak yah susah2 makan kedai lagi..:p

Sam Banjamin said...

Mesti makan kat kedai mamak kan?

gadisBunga™ said...

pusing pusing pun makan juga. aku jenis pusing pusing, last last terus tak makan. sebab memilih. hahaha!

jeBateja said...

Lorrr...balik laaaa...makan masakan ibu.....sodap oooooo

Faarihin said...

Rugi tak balik woo.
Masakan ibu sentiasa yang terbaik!